Nog 1 dag... (hopelijk) - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Renée Abswoude - WaarBenJij.nu Nog 1 dag... (hopelijk) - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Renée Abswoude - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag... (hopelijk)

Blijf op de hoogte en volg Renée

04 Oktober 2012 | Nederland, Leiden

Hola allemaal,

Eindelijk is het dan bijna zover, mijn reis van drie maanden naar Bolivia. De tas staat al naast me, bijna helemaal ingepakt (ik hoop echt onder de 20 kilo te blijven, maar mede mallorca mensen weten dat ik daar moeite mee heb..) tickets liggen al in m'n handtas, Peruaanse dollars in mijn portemonnee.

Ben ik nog wat vergeten? Die vraag spookt al sinds vanochtend door mijn hoofd. Wel handig dat ik een site heb gevonden die een meeneem lijstje voor je maakt: ik ga naar Bolivia en ik neem mee... Wel jammer dat ik volgens die site ook mijn autopaperen mee moet nemen, samen met mijn auto, mogen ze mij vertellen hoe ik met de auto in zuid-Amerika moet komen:)

Net te horen gekregen dat ook mijn vlucht overbooked is, met vier stoelen... man, stand-by vliegen is nou niet echt leuk om te doen. Fingers crossed en hopen dat ik morgen mee kan, dat is het enige wat ik nu nog kan doen.

Vanavond nog even afscheid nemen van de familie en laatste vrienden en dan vrijdag ochtend nog afscheid nemen van een paar mensen en dan door de douane. Daar staat m'n vader dan nog op me te wachten, dus helemaal alleen zal ik niet zijn als ik een negatief antwoord krijg en dus weer naar huis moet.

We zullen wel zien, meer kan ik ook niet doen, laten we hopen dat wat ik gedaan heb in ieder geval genoeg is :)

Buenas dias,
Renée

  • 04 Oktober 2012 - 23:09

    Maaike:

    He Renee !

    Heel veel plezier tijdens je reis geniet ervan !
    Hoop dat je een stoel hebt in t vliegtuig pff haha
    X Maaike

  • 04 Oktober 2012 - 23:09

    Maaike:

    He Renee !

    Heel veel plezier tijdens je reis geniet ervan !
    Hoop dat je een stoel hebt in t vliegtuig pff haha
    X Maaike

  • 12 Oktober 2012 - 15:28

    Oma Alie:

    Hallo Renee
    We hebben je verhaal gelezen Je hebt veel meegemaakt in die korten tijd
    verder heel veel plezier en veel sucses met je nieuwe werk
    Groetjes van Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Renée

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 9203

Voorgaande reizen:

31 Januari 2017 - 26 April 2017

Veldwerk Olongapo City

05 Oktober 2012 - 11 Januari 2013

Bolivia

Landen bezocht: